SÖYLE….KİM KİMDEN ÖZÜR DİLEMELİ?????

 

Gururlanacağımıza eziliyor, haykıracağımıza susuyoruz!

içime sindiremiyorum… 

 
ANLAMLI MESAJIN İÇİN  TEŞEKKÜRLER SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENİ SEVGİLİ ARKADAŞIM TAYFUN.
UNUTMADIK,UNUTMAYACAĞIZ,UNUTURMAYACAĞIZ.

8 Yanıt to “SÖYLE….KİM KİMDEN ÖZÜR DİLEMELİ?????”

  1. BİZLER ŞANLA ŞEREFLE ÜÇ KITADA AT KOŞTURDUK TOPRAKLARIMIZ GÜNEŞİN BATMAYACAĞI KADAR BÜYÜKTÜ VE DÜNYA HİÇ GÖRMEDİĞİ KADAR HUZUR İÇERSİNDE YÖNETİLDİ. BİZ OSMANLIYDIK HÜKMETTİK ZULMETMEDİK TÜM DÜNYAYA TEK BAŞIMIZA MEYDAN OKUDUK CAN VERDİK NAM ALDIK. DÜNYAYI ATLARIMIZIN NALLARI ALTINDA KÜÇÜLTTÜK. OSMANLI TORUNUYUZ DEMEKTEN ONUR DUYUYORUZ… BİZLER OSMANLI TORUNU, ATATÜRK\’ÜN EVLATLARIYIZ.NE MUTLU TÜRK\’ÜM DİYENE …

  2. BİZLER ÖZÜR DİLENECEK BİR ŞEY YAPMADIK ve ERMENİLERDEN ÖZÜR DİLEMİYORUZ.AMA ATALARIMIZDAN BU SÖZDE AYDINLAR ADINA ÖZÜR DİLİYORUZ.

  3. ayrılık türküsü Says:

    Ne özrü ! mazlumların zalimlerden özür dilediği tarihin hangi sayfasında görülmüş.Tarihin hiçbir döneminde Türkler kadar ihanete uğramış ekmek verdiklerinden kurşun yemiş bir başka millet yoktur…..

  4. KASIRGA Says:

    SLM.BİR DERGİDEN OKUMUŞTUM.RUSYADA SU KUYUSUNA DÜŞEN BİR KÖPEĞİ .KURTARMAK İÇİN AMERİKANIN GÖNDERDİĞİ.HASTAHANE UÇAĞI O UÇAKLARI ŞİMDİ MÜSLÜMANLARA BOMBA TAŞIYIP BAŞLARINA YAĞDIRANLARDAN MI ÖZÜR DİLEYECEĞIZ ASLA CANIMI VERİRİM ÖZÜR DİLEMEM.

  5. Seigneur Says:

    Ben Türküm benim bu konuda bir suçım yok🙂 suçu olan varsa özür dileyebilir..En güzel yanıt onlara verildi ama salağa yatıyorlar..Onlar Geçmişteki arşivlerini bi açsınlarbakalım kim kimden özür dileneceğine o zaman karar verilir…

  6. hamit Says:

    yeterbe icimizde bizimgibi gorunup bze zara verenlerin disarda olanlara birzamanlar tuk ermenilerini kulanipyatiklarinin aynisini icinde alasi olanlar disari vurdu bu memleketi kuranlara savunanlara ecdadina ihanet edenlere ne denir turk mileti iyi bilir benim dilim kaldiramdigi vicdan muhasebemin tartamadigi kelimelere bile sidiramadigim kelimelerin kifayetsiz kaldi soylemi ozur diliyenlere soyluyom benturk ve musluman olarak ozur dilemiyom dileyemem dilemem hic kimse diletemez bu ozurculer once abdul hamithandan sorada ecdadi ervahtan ozurdilesinler medenediyet dedigin tekdisi kalmis bir canavara bakin bugidis bu cagda hayasizca bir akim ey turk kum diyenler kalkin ayaga tarihe bir bakin ne yazmis tarihe bu ses siz vatani oku diyorki serefizdir hayasizdir ocaginda oturan oturupta atasina iftira atan lara nedemeliturk mileti iyibilirnemutlu turkum diyene helelindan yiyene

  7. KASIRGA Says:

    SLM.Sevgili kardeşim.kimler özürdileyecek biliyorumusun.bir vakit yemeğini londrada.pariste .newyorkta.vs yiyenler varya işte o geri kafalı yobazlar.özür dilesinler çünkü onlar bizi.yani bu vatanı dışa karşı gerici olarak tanıtmışlar.avrupanın bütün çirkeflerini kendilerine medeniyet diye almış ve benim ülkem insanını bu hale getirmişler.yazıkki o kişilerin yani aydın diye geçinen o tür yobazların bugünde özür dileme kampanyasını başlatmış bulunuyor maalesef.bu ülkede ilkokulu yıllar önce bitirmiş biri olarak yani ben.bu tür insanlardan iğreniyorum.ve hakkımı kesinlikle helal etmeyeceğım.benim vergilerimle okumuş diploma almış yazıklar olsun şimdide ben onların gözünde gerici olmuşum öylemi kimin gerici olduğu aşikardır bu ülke için.ALLAHU EKBER.dağlarında donarak şehit olan atalarımız gibi bende hazırım ermeniden özür dilemem gerekirse bendeAllahu ekber daığına çıkar gerektiği gibi şehit olurum.çünkü ben filistinim.çünkü ben ırakım.çünkü ben mülümanım.çünkü ben TÜRKÜM.özür dilemek isteyen buyursun özür dilesin.ALLAH BİZİM YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN.

  8. hacı Says:

    hayırlı cumalar mail olarak arkadaşlara b.en bu resimleri atmıştım ve sizden bir gün önce sayfama koymuştum keşke baksaydınız duyarlı insanların çoğalması dileğiyle uyuyan değil üreten insanlar olsun yurdum insanı ve unutmasın dostunu düşmanınıdua ve selamla

Bir Cevap Yazın

