EL HALIK / VAKT-İ ŞERİF CUMA HAYR OLA!!!

Aşk ney di?

Aşk kendini unutmaktı…

Aynada onu görmak,yürekte onu bulmaktı..

Kimsin diye sorduğunda SEN  diyebilmekti…

SEN olabilmekti..!

~~
Neydi umut; sevmekti birbirini, dava ve Rabbi için mucadele vermekti.
Haykırmaktı dağlara..
EHAD diyebilmekti sonunda ölüm olduğunu bile bile .Ve bilmekti çilenin içinde hayat var.
~~
Hayatın sahibine KUL, Davanın sahibine ÜMMET olabilmek duası ile….
Vakt-i şerif  CUMA, ahir ve akıbet hayr ola..
 

4 Yanıt to “EL HALIK / VAKT-İ ŞERİF CUMA HAYR OLA!!!”

  1. TÜRKİYELİ Says:

    S.A.Canım herkesin Cuma\’sı hayrola.Yüreğine sağlık kelimeler çok güzel.Ruhumu okşadı.AEO.BJK

  2. Ömer Says:

    S.A ben yine geldim .bayram rehavetinden sonra yeniden başlıyoruz.herkesin cuma günü mübarek olsun.

  3. Mustafa Says:

    Öyle çaresizim ki Rabbim, Çarelere ermiyor aklım… Bir yüzüm solgunken, isyankar öbür yanım… Öğütleri masal gibi dinliyorum… Nasihatler ninni misali geliyor, Başımı sallıyorum.. sanki anlamış gibi… Beni takipte ızdırap.. Peşimden gelir kabuslar… Kimsem yokmuş şu dünyada senden başka!.. Merhametine uzatıyorum ellerimi… Senin rahmetinle yıkamak istiyorum kirli tövbelerimi.. Dizginle çılgınlıklarımı…affet günahlarımı.. Ey affetmeyi seven Rabbim, sil göz yaşlarımı.. Sen teselli et beni, serinlik sun şu bağrıma… Vardır bunda da bir hayır.. Hayırlı kederlerimi sen sevdir bana!.. Tıpkı geceye saçılan yıldızlar gibi, Ömrüme ışık olsun, sıkıntı anlarımda ettiğim dualar.. Hüzünlerde olgunlaştır beni.. Cahilim çok cahilim.. Sen yolum ol! Sen sonum ol! Sen tut elimden, sana giden yollarda nurum ol! Dağlar kadar günahlarıma, Bir avuç tövbe kırıntısı getirdim… Sen derman ol şu volkanlarıma… Sensiz bir yürek ne kadar boş!.. Affeyle Ya Rabbel alemin…AMİNHAYIRLI CUMALAR ABLACIM

  4. aynur Says:

    Cuma, müminlerin bayramıdır. Cuma günü yapılan ibadetlere iki kat sevap verilir. Bugün işlenen günahlar da iki kat yazılır. Bilhassa Cuma gününü, günahlardan kaçarak ibadetle geçirmeye çalışmalıdır! Hadis-i şeriflerde buyuruldu ki: (Cuma günü günah işlemeden selametle geçerse, diğer günler de selametle geçer.) (Cuma, fakirlerin haccıdır ve müminlerin bayramıdır ve gök ehlinin bayramıdır ve Cennette de bayram günüdür. Günlerin en iyisi, en şereflisi Cumadır.) (Cuma günü iyiliklerin hazinesidir ve güzel şeylerin menbaıdır.) (Cuma günü geldiği için sevinen bir mümine, kıyamete kadar her gün, o kadar sevap verilir ki, adedini Allahü teâlâ bilir.) Bir hadis-i şerifte, (Cuma günlerinde bir an vardır ki, müminin o anda ettiği dua red olmaz) buyuruldu. Bazıları, bu an, ikindi ile akşam ezanları arasındadır, dedi. Cuma günü, ruhlar toplanır ve birbirleri ile tanışırlar. Kabirler ziyaret edilir. Bugün kabir azapları durdurulur. Bazı âlimlere göre, müminin azabı artık başlamaz. Kâfirin Cuma ve Ramazanda yapılmamak üzere, kıyamete kadar sürer. Bugün ve gecesinde ölen müminler kabir azabı hiç görmez. Cehennem, Cuma günü çok sıcak olmaz. Âdem aleyhisselam Cuma günü yaratıldı. Cuma günü, Cennetten çıkarıldı. Cennettekiler, Allahü teâlâyı Cuma günleri göreceklerdir HAYIRLI CUMALAR SELAM VE DUA ILE CANIM KARDEŞİM…..

Bir Cevap Yazın

