~~EL MUSAVVİR….ALLAH(C.C.)….~~

Cenab-ı Hak buyuruyor:

"O Allah ki, Yaratan’dır, kusursuzca var edendir, ‘şekil ve suret’ verendir. En güzel isimler O’nundur. Göklerde ve yerde olanların tümü O’nu tesbih etmektedir. O, Aziz, Hakimdir." (1)

~~
Dünya üstünde yüz binlerce farklı türde canlı yaşar. Bu türlerin hepsi birbirlerinden tamamen farklı görünüşlere ve olağanüstü özelliklere sahiptir.
~~
Ey güneşin, ay’ın ve yıldızların Sahibi olan Allah’ım!
Ey denizlerin ve dağların sahibi olan Allah’ım!
Ey rüzgârın ve yağmurun Sahibi olan Allah’ım!
Ey bütün harikuladeliklerin Sahibi
Ey zamanın sahibi!
Ey Sahib-i Zaman
Ey bizim Sahibimiz!
Ey bütün tasavvurların kaynağı!
Ey bütün tasavvurların membaı!
Ey Musavvir!

"Ey insan! Seni yaratıp düzenleyen ve dilediği şekilde terkib ederek sana mütenasip bir vücut veren Kerem sahibi Rabb’ine karşı, seni isyana sevk eden nedir?" (İnfitar suresi 6-8 Âyet Meali)

Yalnız Seni bilir, yalnız Seni zikreder şu dilsiz taşlar.
Tevazudan parça parça olan toprak Seni zikreder!
Göze gözükmez rüzgâr seni zikreder halince…
Ey varlıklara en güzel şekli veren Allah’ım!
Ey akıl almaz güzellikler Yaratan Allah’ım!
Ey varlıkları en güzel hassalarla donatan Allah’ım!
Ey Musavvir!
Kalbimize yeniden şekil ver Musavvir Adınla!
Musavvir Adınla Allah’ım; mana ver Yarattığın bu kalbe!
Kalplerin anahtarı Sendedir Yâ Rab!
Kalbimizi düzelt Musavvir Adınla!

Âmin! Âmin! Âmin!
V’el hamdülillahi Rabbil Âlemin

3 Yanıt to “~~EL MUSAVVİR….ALLAH(C.C.)….~~”

  1. RıZa BeRKaN Says:

    Ne kadar benzese de, insanlar birbirine,Çizgi, ayrı çizilmiş, o parmak izlerine,Benzemez kaderleri, hiçbirinin birine,Her şeyi, ayrı kılan, ulu MUSAVVİR dir O.Pazar gününüz hayr olsun semra kardeşim.Selametle,mutlu ve huzurlu olun inşaallah.

  2. sevgi Says:

    BıRaKMa bEnİ… Biliyorum yalnızım!Yalnızlığımı paylaş benimle Ya Rabb!Gönlümün yâri ol,ruhumun ilacı,kalbime ağrı ol da sinemin içine dol;bırakma beni….Sen ki yere göğe sığmayıp,bir garibin gönül köşküne giren İlâh!Gördüğüm göz ol,tuttuğum el,bırakma beni!Ben sen de sevgiden geçtim,aşkı ararım,sen benden sevgini esirgeme Ya Rabb!Tut ellerimi,tut gönlümü,dilersen hapset sende her şeyimi, dilersen ruhumu huzura erdir de kilitle bedenimi.Kulluğun bedeliyse,ödemek ibadetim olsun;bırakma beni…Sen ki avuçlarım semaya bakarken,gözlerimin yalvardığı Malik!Derdime derman ol,gönlüme hicran ol,yalnızlığımın ürpertisi ol,bırakma beni!Kulun kalbini tebessümle çalarken,ben seni gözyaşımda buldum!Her gözyaşımda Sen döküleceksen,kalbim kedere razı,bedenim hazır işkence acısına,gözlerim razı elbet Seni ağlamaya,hicrana boğ,ağlat beni.Ağlamaksa,ibadetim olsun;bırakma beni…Sen ki günah denizine düşmüşken bile nefesimi veren Rahman!Yokluğumsun,varlığım ol,varlığımda ateşim ol,alnıma değen seccadede Sen ol,bırakma beni!En dünya kahrının içinde duamı kabul edip,varlığını ben de yaşatan Sen.Her açılan elimde Seni ben de bulacaksam,duaya muhtaç tut beni!Rahmetinle kuşat,dünya kahrından ırak eyle beni,avuçlarımda biriken tövbelerimin kabulünü sürdür yüzüme,uyumamaksa bedeli gecelerce,razı bu beden.Uykudan mahrumiyet dokunmaz sensizliktense,varsın ibadetim olsun;bırakma beni…tut Rabbim,tut ellerimi!…AMİNN..emeğine sağlık güzel melek ..s.a.

  3. TÜRKİYELİ Says:

    S:A.Günaydınlar,hayırlı sabahlarınız olsun.Bu dua ya sadece amin denir başka bir yoruma gerek yok canım.AMİN.AMİNNNNNN!!!Sağlıcakla kal.AEO:BJK

Bir Cevap Yazın

