Yara-maz(!)………AFFEDİLMEK İSTİYORUM SADECE!



Yara-maz bir çocuğum kapında…
Sen affeyle Ya Rabbi!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kanatlanıp uçmak değil…Kaf dağını verseler,istemem…
AFFEDİLMEK İSTİYORUM SADECE!
herkes tarafından,bir kere daha…

Peri kızı değilim…
Melek de değil.
İyi bir insan da değilim hatta!
İyi bir kul…?Hiç değil!

 

3 Yanıt to “Yara-maz(!)………AFFEDİLMEK İSTİYORUM SADECE!”

  1. TÜRKİYELİ Says:

    Arzu canım.Semra o kadar ince ve yazık yürekli bir insanmış kiinan hayranım ona.Şİmdide hayvan haklarını korumaya başlayacakmış.Sokak köpekleri korumak için bir kampanya yapar inş.Ne kadar sokak köpeği varsa onun sayesinde karnı doyacak inş.Bizde destek verelim bu çabalarına ve yalnız kalmasın bu çalışamalrınında.Ben sonuna kadar destegim.Kendi bölgemde ne kadar sokak köpeği varsa listesini yapmaya başladım.SEMRA sayesinde karınları doysun garipleri.Desteklerinizi bekliyorum.Semra yalnız değilsin canım.Merak etme.Kampanyan tutar inş.Gerekirse sana yardımada geliriz.Sen yeterki şu yapılacak de.Hiç düşünmeden yaparım .Neticede hayırlı bir iş yapacaksın.AEO:BJK

  2. Ömer Says:

    semra hanım çok güzel konularla maneviyatımızı perçinliyorsunuz.sizde bitmyen bu dinamizmin kaynağı nedir acaba.Her kaynağın sonu geliyor sizin kaynak taşıyor ellerinize gönlünüze binlerce teşekkür selam ve dua ile kalın.

  3. ....yakamoz Says:

    "AFFEDİLMEK İSTİYORUM SADECE"
    SEN AFFEYLE YARABBİ
    ÇOK GÜZEL BİR PAYLAŞIM SEMRA KARDEŞİM BAŞARILARIN ZİYADELEŞEREK DAİM OLSUN
    SELAM SEVGİ VE DUALARIMLA….

Bir Cevap Yazın

