HİÇ KONUŞAMADIK!!!

Yüzüm yüzüne, gözüm gözüne değmedi hiç…

Ne sözüm sözüne ne de, gönlüm gönlüne yakın geçmedi…

Ne seni aradım, ne de beni bulmanı istemedim hiç…

Karşılaşmayı, rastlaşmayı, tesadüfü bekledim…

Karşılaşmadık, rastlaşmadık

Ve hiç; yan yana gelmedik…

Sensizim demek, bencillik…

Bensizsin demek, haddim değil…

Dedim ya, aslında biz hiç tanışmadık;

Ve hiç ayrılmadık…

Senden habersiz, seni düşünmek haksızlık…

Benden habersiz, seviyorsan beni;

Bana yazık…

4 Yanıt to “HİÇ KONUŞAMADIK!!!”

  1. Habibi Says:

    cok güzel bir yazi..
    kimden acaba???

  2. RıZa BeRKaN Says:

    Sevgi ve özlem dolu duygu yüklü çok güzel bir çalışma olmuş.Paylaşım için teşekkür ederiz. Elinize, yüreğinize sağlık. Emeğinize bereket. Semra kardeşim.Selametle ve hayırla kalın. Gününüz aydın olsun.Selam olsun sevgi dolu muhabbetli gönüllere…

  3. Leyla Says:

    Resim Harika!!!

  4. sevgi Says:

    Hayat kızmak için çok kısa
    Bugün…Evet, evet. Bugün, kızgın olduğun kim varsa karşısına geç.Onun suratına dikkatle bak. Ta, gözlerinin içine…Minicik pırıltıları yakalamaya, ifadeleri çözmeye çalış,gözbebeklerinde Son Defa!!Ve onun gözlerinden ayırmadan gözlerini, şu sözü hatırla :O, çok kısa bir zaman sonra Ölecek!Senin için çok kısa zaman ne demektir?Üç gün!..Üç gün sonra öleceğini biliyorsunuz artık onun; ama o bilmiyor.Davranışın değişir mi ona karşı?Üç gün sonra ölecek bir yakınınız sizi kızdırabilir mi?Veya ona kızgın hadise gerçekten kızmaya değer mi?Üç gün çokmu kısa?.. Onun gönlünü bile almaya yetmez mi?O zaman otuz gün sonra onun " bir daha gönlünü alamayacağın uzaklığa" taşınacağını düşün.Kabri başında oturup ağlamak mı, yoksa dizi dibinde oturupkonuşmak mı daha kolay, daha az can acıtacakBırakalım hadi üç günü, otuz günü…O insanın üçyüz, hadi üçbin gün sonraÖleceğini hesap edin .Çok mu uzun!…Bitmeyecek kadar mı?..Bugün… Evet bugün bir görünmez gözlük tak gözüneve çevrene onunla bak.Ailendeki insanlara bu gözlükle bak…Okuldaki veya işyerindeki arkadaşlarına bu gözlükle bak.Ve hatta bu yazıyı, o gözlükle oku ;YarınYokBugün herkese, her yere ve her şeye dikkatle bak…Aynalara Bile!!Hayat , Kızmak İçin Çok Kısa!!!
    canım çok guzel   emeğine guzel kalbine sağlık resme  bayılıdm:) her yönüyle harika bır blog olmuş ..daha nice güzelliklere inş.ben çalışıyorum çok çalışmam gerekıyor bılıyorsun zaten  bır amacım var ınş olucak.kendıne güzel bak meleğim  ..rahmana emanet ol..s.a.

Bir Cevap Yazın

