BEN OLAYIM DERKEN,SEN OLMUŞUM,MEĞER…..


Öyle bir dem ki ruhum
Hiç olayım derken meğer hep olmuşum
Kelam edip dertleşip nağmelerle
Sana da sebep olmuşum
Bu dem
Var git sor halin nedir?
Ben olayım derken meğer sen olmuşum
Derdi canım söyleyip gezerken
Sana da sebep olmuşum
Bu dem

Nev

2 Yanıt to “BEN OLAYIM DERKEN,SEN OLMUŞUM,MEĞER…..”

  1. Maria Lopes de Andrade Says:

    O ser humano é o maior experimento da existência. Neste vasto, infinito do universo, somente neste pequeno planeta terra, a existência foi capaz de produzir a humanidade – a qual tem o potencial para tornar-se totalmente consciente. 
       A exitência espera o máximo da humanidade.  
    "Autor: OSHO", nasceu em Kuchawada, Madhya Pradesh, Ìndia, em 11 de dezembro de 1931.
    A existência espera que encontremos a Paz, a Saúde, a Harmonia e a Felicidade.

  2. sevgi Says:

    hayırlı akşamlar meleğim girer girmez sana geleyım dedim tşk ederim ınan sevgın karşılıklı ben senı daha acayıp sevıyorum =) özelsin benım için içten candan bişeysın işte meleğimsin daha ne demi. bu gun eminim çok guzel olmuştur senın için rabbım hergununu bu gun kadar guzel etsın ınş.kendıne dıkkat et ..s.a.

Bir Cevap Yazın

