Prayer…Namaz….!!!Haydi Bu Gün CUMA Koy Alnını Secdeye…!!!

Sana Kitap’tan vahyedileni oku ve namazı dosdoğru kıl. Gerçekten namaz, çirkin utanmazlıklar (fahşa)dan ve kötülüklerden alıkoyar. Allah’ı zikretmek ise muhakkak en büyük (ibadet)tür. Allah, yaptıklarınızı bilir.

(Ankebut-45)

 

 

3 Yanıt to “Prayer…Namaz….!!!Haydi Bu Gün CUMA Koy Alnını Secdeye…!!!”

  1. ....yakamoz Says:

    Ey Hiç Darılmayanım…

    Ey beni en en çok sevenim..Ey beni en en çok kollayıp-gözetenim..Ey sesimi hep duyanım! Yaralarımı saranım..Ey hiç darılmayanım! Çağırınca koşarak gelenim!
    Ey bana benden yakınım! Ey beni en çok bilenim!Ey en çirkinimden sonra bile “gel” diyenim!Ey! Dünya terketse, hiç terketmeyenim!Ey en en vefalım..Ey Sevgili, en sevgili! Meded!..Ah.. Ey kadrini hiç bilemediğim!Ah.. Ey nefsimin ilk şahlanışında bir kenara ittiğim..Ah.. Ey “Sendeyim” deyip, ülfetlerde kaybettiğim!Ah.. Ey “Yalnız Sana..” deyip, gayrısına kulluk ettiğim..Ah.. Sevgili! En en Sevgili..Ah.. ya Vedud! Ya Rahim! Ya Sabur…Ah.. Ya Tevvab! Ya Afuvv..Ah.. Ya Rabbi! Ahh Allah’ım Af Allah’ım!Tut sana müştak yüreğimi, affet beni…AMİN…
    h.sabahlar h.cumalar diliyorum saglıcakla kal kardeşim RABBİM seninle olsun.

  2. sevgi Says:

    Bugün de Oturdum Ölümü Düşündüm Bugün oturdum ölümü düşündüm Kirli, acı bir su gibi yürüdü içimde Dokunduğum, gördüğüm her şeye sindi Ürperdim, korktum ve biraz şaşırdım
    Bugün oturdum ölümü düşündüm Yağmur altında ya da karanlıkta
    Bir başıma kalmış gibi. Sevgilim böylesine alımlıyken Güz kuşlarının güneye doğru akıp gideceği yol İyice belirmişken gökyüzünde
    Onarırken, sararken hayat Çocukların incinmiş gülüşlerini Artık her park yeri bir apartman inşaatı Her sokak bir otomobil nehriyse de.
    Bugün oturdum ölümü düşündüm Soğuk camlara dayayarak yüzümü Kuşağımın acısını, kefenlenen gençliğimizi Yaşayan ya da artık yaşamayan dostları
     
    Bugün oturdum ölümü düşündüm Örterek yüreğime kara bir tülü.
    Bugün oturdum ölümü düşündüm Kapkara bir gece penceremi dalarken Öleceğini bile bile karşı koymanın onurunu Yiğitliğin, özverinin, sevginin Arkadaşlarımın yüreklerinden çıkan özsuyunu.
     
    Bugün oturdum ölümü düşündüm Bir darağacında ya da yolda yürürken Bugün oturdum ölümü düşündüm Yirmi yaşında ve hayat bu kadar güzelkenAhmet Erhan
    ALLAH C.C. razı olsun  canım inş duaya ıhtıyacım çok bu ara  hep duanda olayım sende benımkındesın inş..cuman mubarek  duaların  kabul olsun güzel melek s.a.

  3. DENİZ Says:

    Şu ALLAH lafzının asaletine bak  resim  ilim-bilim çağının varacağı son noktanın ALLAH a ulaştığını gösteriyor.Bu  aralar spacede favorim oldun aboneyim.com

Bir Cevap Yazın

