UÇURUMUN KENARINDAYIM HIZIR!!!

Uçurumun kenarındayım Hızır
Bir dilber kalesinin burcunda
Vazgeçilmez belaya nazır
Topuklarım boşluğun avucunda
 
 
Derin yâr adım çağırır
Kaldım parmaklarımın ucunda
Bir gamzelik rüzgar yetecek
Ha itti beni ha itecek
Uçurumun kenarındayım Hızır
 
 
Civan hazır
Divan hazır
Ferman hazır
Kurban hazır
Güzelliğin zülme çaldığı sınır
Uçurumun kenarındayım Hızır
Ben fakir
En hakir
Bin taksir
 
 
Ateşten Kalleşten
Mızrakla gürzdan
Dabbet-ül arz dan
Deccaldan
Yedi düvelden
Korku nedir bilmeyen ben
Tir tir titriyorum Sen’den
           ~~~~~~~~

4 Yanıt to “UÇURUMUN KENARINDAYIM HIZIR!!!”

  1. ....yakamoz Says:

    aman Allahım yükseklik fobimde var ne olacak şimdi dokunsalar ALLAH muhafaza!!!
    ellerine saglık kardeşim s.a h.akşamlar sevgiyle kal

  2. TÜRKİYELİ Says:

    Günaydın.Teşekkür ederim.Yüreğine sağlık.AEO:BJK

  3. sevgi Says:

    hayırlı sabahlar meleğim yıne ne güzellikler eklemiş benım canım ya, emeğine sağlık..senınle tanışma vesılemız ustad n.f. dır nur içinde yatsın hayranlığım sonsuzdur ona iki satır şiirinde ne demek istediğini sayfalarca yazsan yıne yetersız kalacak çok az şair vardır .onu anlamak sevmek  ne güzel ..
     
    iyiyim canım  sende ıyısındır ınş . hep kalbımdesın guzel kız ..nette tanıdığım bırını bu kadar seveceğim aklıma gelmezdi:) yerın çok ayrı kendıne çok dıkkat et  emi rahman olana emanetsın ınş ..s.a.

  4. ...кöуℓü_кιzι... Says:

    s.a.paylaşımlarınızın hepside güzel ve faydalı ellerinize sağlık kardeşim,işinize karışmak gibi olmaz inş,bloğların bazıların da müzikler varya karışıyo ses  ortaya karışık ses çıkıyo dicektim,hayırla selam ve dua ile kal canım bye

Bir Cevap Yazın

