İSTANBUL…SABAH KUŞ SESLERİ…

35840116
sem
İstanbul,
Ben olmasam sana kim sahip çıkar ki?
Galata’dan sor beni,
Eminönün’deki güvercin bakışlarından izle beni,
Fatih’teki tesbihimden,
Süleymaniye’de asilliğimden bul..
Haliç’ten
Sahip olduğum benden sor beni..
Ben olmasam sana kim sahip çıkar ki?
Yetim ve öksüz İstanbul’um söyle kim? 
Bir bilmecesin sen
bir huzurki kalbe dolar meneviyat
her dönemecinde hayat
bir ebedi sukunetsin sen
dinlesen bin sır fılsırdarsın
sabah ayazında dolar dolar taşarsın
ne mekan tanırsın sen ne zaman
adın geçtimi selametle anılırsın
İstanbulun güli gülistanısın sen
Sabah namazının en gözde secdegahısın sen.
sem

2 Yanıt to “İSTANBUL…SABAH KUŞ SESLERİ…”

  1. TÜRKİYELİ Says:

    S.a bir şarkı vardır.KUŞŞŞŞ SESLERİ ODALARA YAYILIR.Şİmdi ben biraz değiştirecem bunu.KUŞ SESLERİ KARDA KIŞTA İSTANBULDA GRİP OLUR BAYILIR.SESLER ÇIKMAZ OLUR SEMRA\’DA BUNA ÜZÜLÜP BÖYLE BLOĞLARA KOYAR HAYRAN HAYRAN BAKAR AVAZININ ÇIKTIĞI KADAR  BAĞIRIR.KUŞLARRRRR NERDESİNİZ DER..KUŞLAR CEVAP VERİRLER SEMRA\’YA FENERBAHÇE SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN!!!BÜTÜN İSTANBUL KUŞ SESLERİNİN BU ŞARKILARI İLE YANKILANIR.FENERBAHÇE SEN ÇOK YAŞA..CANIM FEDA OLSUN SANA.SEMRA SANADA !!!der sonra üzülmesin bizim kız diye)))::HA HA HA..AEO:BJK

  2. TÜRKİYELİ Says:

    MUSTAFA DENİZLİ FUTBOLCULARINA ŞUNU SORMUŞ..Siz ne zaman gol atmayı düşünüyorsunuz\’\’BEN CEVAP VERMEK İSTERİM BU SORUYA.FENERBAHÇELİ BİRİ OLARAK BÜYÜK BİR ZEVKLE DİYORUM Kİ…Sezon bittikten sonra herhalde…Beşiktaşlılar kızmasın lütfen.Ama gerçek buuuuu!!!)))::AEO:BJK

Bir Cevap Yazın

