KENDİ/m.

Dün sabaha karşı kendimle konuştum.
Ben hep kendime çıkan bir yokuştum.
Yokuşun başında bir düşman vardı
Onu vurmaya gittim kendimle vuruştum.
              ÖZDEMİR ASAF

Bir Yanıt to “KENDİ/m.”

  1. RıZa BeRKaN Says:

    Hesapların içinde benlik duygusu bir kenara bırakılıp o şekilde aynaya
    bakılmalı. Yoksa kendimizi hep kusursuz göreceğizdir. Zaten insanı da
    mahveden bu değil midir?   Ben kendim için nefsim adına bunu
    yapıp kendime gelmeye çoğu zaman denedim. Bazen başardım bazen
    başaramadım. Ama inadına kendime zarar vermeye fakat çevreme zarar
    VERMEMEYE didindim. Bunu bu sayfayı okuyan herkes yapmalıdır.
    Yapmıyorum mu diyor nefsiniz? Bu dünyada olmasa sa zaten bizim adımıza
    öbür dünya da yapacaklar.Akşamınız hayr olsun. Hayırla ve selametle kalın.

Bir Cevap Yazın

