KÜÇÜK ÇOCUĞA ,KÜÇÜK BOMBA…!!!

Anne, küçük müdür, çocuk vuran kurşunlar?
Çocuklara göre küçük bombalar mı var?
Anne ben büyümek istemiyorum artık,
Bombalar da büyür, ben büyüyene kadar!..

3 Yanıt to “KÜÇÜK ÇOCUĞA ,KÜÇÜK BOMBA…!!!”

  1. b�şra Says:

    Senin Bıraktığın Yerdeyim.
    Kategori: Siir
    Dilim susar yüreğim konuşur,Konuşur yüreğim kulak işitmez,Dilimden dökülemeyenler yüreğime yüklenir,Anlatmaya çalışırım lakin işitmez denileni,Yüreğinle dinle beni ey sevdiğim,Gözlerini kapat ve kalbinin kapılarını aç bana,Derinlerde hiç kimsenin giremediği yerdeyim ben…Ben hep sende sen hep yüreğimde saklısın..Söyle sevdiğim sen kimsin…Söyle ki dilim seni söylesin…Ey sevdiğim,Uzanıversem tutacakmışsın elimi,Koysam başımı yastığa girecek misin rüyalarıma,Gittiğim her yere gelecek misin benimle,Söyle ey sevdiğim sen de sevecek misinBenim seni sevdiğim kadar….Gel artık ey sevgili,Yüreğim yoruldu dilim tutuldu,Gözlerim doldu hayalinle avunmaktan…Nerdeysen dön artık bana,Ben senin beni bıraktığın yerdeyim…

  2. RıZa BeRKaN Says:

    Yine Semra kardeşimizden anlamlı bir çalışma daha görüyoruz.Elinize,gönlünüze sağlık. Emeğinize bereket kardeşim.Çocuklar ölmesin.Analar ağlamasın.SAVAŞ OLMASIN…SAVAŞ OLMASIN…NO WAR…Anasını, babasını kaybetmiş yetim bir çocuğum,Ben zulüm ve savaş görmüş Müslüman
    çocuğum…Annemin gözlerinde hep yaş görmüş çocuğum Ne suç
    işlemiştim ki koptu ayağım ellerim Anne derdim, bir başka kelime bilmez
    dilim Gitti bir şafak vakti dönmedi babacığım Öyle çok özledimki
    nerede anacığım
    ***************
    Ben zulüm ve savaş görmüş Müslüman 
    çocuğum Annemin gözlerinde hep yaş görmüş çocuğum
    ***************
    Bir gün büyüyecektim koşup
    oynayacaktım Çimenlerin üstünde düşüp oynayacaktım Hani beyler
    bayanlar hani insan hakları Kandan geçilmez oldu yurdumun sokakları
    Ne utanmazlar varmış ne masallar okundu Ya Rabbi kirli eller
    namusuma dokundu Ne cevap vereceksin Nebi sorduğu zaman Yardıma
    gelemezsen ağla be hey müslüman
    ***************
    Ben zulüm ve savaş görmüş Müslüman
    çocuğumAnnemin gözlerinde hep yaş görmüş çocuğum
    ***************
    Ah bir dile gelsede dinlesen dağı
    taşı Nasıl tekmeleniyor şehidin kesik başı Ben hergün öldürmeyen
    ölümü yaşıyorum İdrakin çıldırdığı zulumü yaşıyorum Siz çakal
    sürüleri Nemrutları geçtiniz Siz Kahhar olan Hakkın azabını seçtiniz
    Siz medeni insanlar kedi köpek besleyin Geçin ekran başına
    uyuklayın esneyin Yok mu bu zalimlerin kollarını kıracak Akan
    mazlum kanının hesabını soracak Bu dünya sizin olsun ben Rabbime
    gideceğim Kanımı içenleri Rabbime şikayet
    edeceğim…

  3. sevgi Says:

    canım benım  güzel yüreğine sağlık ama ben böyle fotolara bakamıyorum ya .keşke sende sayfanda kullanmasan ..rabbım onların üstüne yagan bu zulmu sonlandırır ınş.dua dua hep onlar için inş.
     
    inş iyisindir ben bu ara gıremıyorum abımın nışanı   var koşuşturmaca hiç bitmiyor. fırsatım olur olmaz sana geldım kendıne dıkkat et melek kız  kocaman öpüyorum seni:) s.a.

Bir Cevap Yazın

