MÜSLÜMAN NASIL OLMALI???

5 (11)
Müslümanın konuşması zikir, susması fikir,bakışı ibrettir. 

Bismillâhirrahmanirrrahim,
Onlar, ayakta iken, otururken, yan yatarken Allah’ı zikrederler
(anarlar ve O’ndan konusurlar) ve goklerin ve yerin yaratılısı,
konusunda dusunurler. (Ve derler ki “Rabbimiz, Sen bunu bosuna
yaratmadın. Sen pek yucesin, bizi atesin azabından koru.” (Al-i
İmran Suresi, 191)

Şu gaflet semtine sevk eden ler ise ………
her nefesin hesabı sorulacak iken,boynuzsuz koyun boynuzludan hakkını alacak iken ! dilleri susturup konuşrurmazlar mı diğer uzuvları şehadet etmezler mi ?!
20. Nihâyet cehenneme vardıklarında, kulakları, gözleri ve derileri, yapmış oldukları işler hakkında, kendileri aleyhine şahitlik ederler
fussilet 20

65. O gün biz onların ağızlarını mühürleriz. Elleri bize konuşur, ayakları da kazandıklarına şahitlik eder.
Yasin 65

75a0b040

2 Yanıt to “MÜSLÜMAN NASIL OLMALI???”

  1. RıZa BeRKaN Says:

    Müslüman dürüsttür,sözü senettir,/ İmanı sağlamdır,ehl-i sünnettir,
    ALLAH\’a kul,Muhammed\’e ümmettir,/Müslüman iyi bir insan demektirYARADANIN AŞKIYLA SELAMLIYORUM. GÜNÜNÜZ HAYR OLSUN. HAYIRLA KALIN

  2. RıZa BeRKaN Says:

    Doğumdan
    ölüme hayatımız Allah’ın takdir ve iradesindedir. Fakat bizim sözlü ve
    amelî duâlarımız da Allah’ın arşına yükseliyor. Hem hayatımızın her
    noktasında Allah’ın iradesi hâkimdir. Hem de Allah duâlarımızı
    işitiyor, cevap veriyor, hikmetiyle dilediklerini kabul ediyor; buna
    göre ecel vaktimizi Kendisi dilediği gibi, duâlarımızı kabulü
    çerçevesinde tanzim ediyor. Her hâl ve şartta hüküm ve irade
    Allah’ındır. Allah’ın iradesi hâkimdir.

    İslamı yaymak vazifemiz,"selam ülkesi olan
    Cennet"e ulaşmakken arzumuz,orada ne boş bir söz,ne de günaha sokan bir
    laf işitilmeyeceği,işitilen sözün hep"Selam!Selam!"muhtevalı olacağı
    bildirilmişken bir de,ne olur bizde Rabbimizin yüceliğini ve hükümlerini uzatabildiğimiz kadar uzatsak…
    Dünya kelamının yerine daha güzel,daha hayırlı ve faydalı  bir şey
    yazmak ve onu kısaltmadan aksine  uzatmak ne hoştur diyebilsek
    Ne kadar nefsimiz ve şeytanlarımız sıksada bizi. Onlara inat hemde yüksek sesle ALLAH azze ve celle.
    Aşık Olan ALLAH\’ı
    bulmuş, ALLAH\’ı Bulan Kendini Unutmuştur…
    ALLAH\’ı
    hatırlamayı,O\’nu tanımayı,O\’nu
    sevmeyi,Ve O\’nu aramayı …amaçladım,sonuna
    geldiğimde gördüm ki;Ben O\’nu hatırlamadan
    önce O beni hatırlamıştı.Ben O^nu tanımadan önce O
    beni tanımıştı.Ben O\’nu sevmeden önce
    O\’nun bana yönelik sevgisi vardı.Ve ben O\’nu aramadan
    önce, O beni aramıştı..~~~~~~~~~~~~~~Var isem
    O\’ndanımYok isem O\’ndayım….

    Yaşadığınız günlerin dakikaları adedince Allah\’ın selamı,rahmeti ve bereketi üzerinize olsun.

Bir Cevap Yazın

