YAR’İM, YAR’İM…

 Sen kalem ol, bende kağıt…

Yaz beni,yar’im yar’im…

4 Yanıt to “YAR’İM, YAR’İM…”

  1. ---- Says:

    kısa ve öz anlıyana eline sağlık kardeşim iyi geceler dilerim allaha emanet izmirden istanbula selamlar.kib

  2. ....yakamoz Says:

    Sevdan ile düştüm yaban ellereDalıp çıktım ateşlere küllereGiyin demir çarık gel ardın sıraDağlara yollara çöllereDiyardan diyara bir yolSor beni yarim yarimBul beni yarim yarimGör beni yarim yarimAh beni beniSen kalem ol ben de kağıtYaz beni yarim yarimÇiz beni yarim yarimÇöz beni yarim yarimAh beni beniKurban olam mızrap tutan ellereYanık yanık türkü diyen dillereDertli dertli name çalan tellereDağlara yollara çöllereDiyardan diyara bir yolSor beni yarim yarimBul beni yarim yarimGör beni yarim yarimAh beni beniSen kalem ol ben de kağıtYaz beni yarim yarimÇiz beni yarim yarimÇöz beni yarim yarimAh beni benitürkünü ben tamamlayayım bari:) güzel bir türkü cok severim türküleri zaten yüreğine saglık can kardeş h.geceler

  3. Seigneur Says:

    Yerin seni çektiği kadar ağırsınKanatlarının çırpındığı kadar hafifKalbinin attığı kadar canlısınGözlerin uzağı görebildiği kadar gençNefret ettiklerin kadar kötüNe renk olursa olsun kaşın, gözünKarşıdakinin gördüğüdür renginYaşadıklarını kâr saymaYaşadığın kadar yakınsın sonunaNe kadar yaşarsan yaşaSevdiğin kadardır ömrünGülebildiğin kadar mutlusunÜzülme, bil ki ağladığın kadar güleceksinSan ki bitti sana her şeyi Sevdiğin kadar sevileceksinGüneşin doğuşundandır sana verdiği değerVe karşındakine değer verdiğin kadar insansınBirgün yalan söyleyeceksen eğerBırak karşındaki sana güvendiği kadar inansınAy ışığındadır sevgiliye duyulan hasretVe sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsınUnutma, yağmurun yağdığı kadar ıslakGüneşin seni ısıttığı kadar sıcakKendini yalnız hissettiğin kadar yalnızVe güçlü hissettiğin kadar güçlüsünİşte budur hayat, işte budur yaşamakBunu hatırladığın kadar yaşarsınBunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsünVe karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursunÇiçek sulandığı kadar güzeldirKuşlar ötebildiği kadar sevimliBebek ağladığı kadar bebektirVe her şeyi öğrendiğin kadar bilirsinŞunu da öğrenSevdiğin kadar sevilirsin

  4. Hayırlı akşamlar Çok güzel Ve itinalı hazırlamışsın Tebrikler Semra kardeşim benim Bloğu bunlar bozdular hiç bir şey sayfada itinalı deyil ben müsvedde olarak kullanıyorum wordpresi bilgin olsun istedim ALLAH’ın Selamı Üzerine Olsun

Bir Cevap Yazın

