AŞK DEDİM…


~

Aşk dedim düştüm yoluna…

Düştüm yalınayak aşkın yoluna..

Bir garip seyyahım şimdi alemde,

Fikrim sensin,maksudum sen,her dem zikrimde.

Bir "hû"sesi yükseldi göğe,bir ""  sesi aşkın dilinden,

Bırakma beni ya hû aşksız bırakma!

Aşk diye diye geldim kapına…
~
Fatma Baylan

2 Yanıt to “AŞK DEDİM…”

  1. sevgi Says:

    Aşka Sevdalanma Can verme sakın aşka aşk afeti candır Aşk afeti can olduğu meşhuru cihandır Sakın isteme sevdayı gam aşkta her an Kim istedi sevdayı gamlı aşk ziyandır
     Her ebrulu güzel elinde bir hançeri honriz Her zülfü siyah yanında bir zehirli yılandır Yahşi görünür yüzleri güzellerin emma Yahşi nazar ettikte sevdaları yamandır Aşk içre azap olduğu bilirem kim Her kimseki aşıktır işi ahü figandır
    Yadetme güzel gözlülerin merdümi çeşmin Merdüm deyip aldanma kim içtikleri kandır Gel derse Fuzuli ki güzellerde vefa var Aldanmaki şair sözü elbette yalandır.  Fuzuligerçek aşk a sevdalanmak duası ıle ..emeğine sağlık meleğim çok güzeldi ..rahman olana emanet ol inş ..s.a.

  2. ahmed Says:

    Ağlamak, anlamakmış Sevgilinin sırrını… Dil ile susup, göz ile konuşmakmış.. Sanki gözlerimizin diliymiş gözyaşlarımız..Gözyaşları, Rabbimizin sonsuz Rahmetine cağrıymış ve gözyaşı çabuk dönsün diye ardına su dökmekmiş Sevgilinin..Rabbim, Sana öyle çok şükür ediyorum ki, çünkü beni ağlayan bir Rasulun ümmeti olarak yarattın.. Ben! yaşarmayan gözden Allaha sığınanın ümmetiyim.. Ben! 14 asırlık hasretin varisiyim..Biliyorum Efendim..Seni özlemek sevap… Bende seni öyle çok özlüyorumki, sanki Seni özleyen kalbimin etrafında Melekler tavaf ediyor.. Bilmiyorum Rabbim.. Hangi secdenin sonunda vuslatım, hangi kıyamımla Senin huzurundayım
    selam ve dua ile kardeşim semra yüreğinize sağlık

Bir Cevap Yazın

