ELLERİNİ, ELLERİM SAYDIM.

herkese elini uzatan bendim

ama ilk kez sen uzattın bana ellerini

bu yüzden gözyaşlarımı

benim ellerimden başka

bir de senin ellerin sildi sadece

ve ben o günden sonra

senin ellerini

benim ellerim saydım.

bu yüzden uzatamadım ellerimi

sana hiçbir zaman..

 

(ismail acarkan)

Bir Yanıt to “ELLERİNİ, ELLERİM SAYDIM.”

  1. RıZa BeRKaN Says:

    Allah\’ım gecen gündüzü nasıl kapladıysa ve örttüyse bu arkadaşımın
    günahlarını ve hatalarını da bu dünyada ve ahirette öyle ört. Kardeşimizin türlü sıkıntılarını gider.. Her incindiğinde yüreğine yakın
    merhemini sen sür.. Cennetinin en güzel yerine al ve bir daha çıkarma. .Ellerinizden Cenab-ı Hakk tutsun,  bırakmasın ellere sizi…
    selam ve dua ile.

Bir Cevap Yazın

