ÇOK GEÇ…

Yalnız kalmaktan daha kötü
şeyler de var hayatta
ama genellikle
bir ömür alır bunun
farkına varmak
o zaman da
çok geçtir
ve çok geçten
daha kötü
birşey yoktur
hayatta


charles bukowski

Bir Yanıt to “ÇOK GEÇ…”

  1. Seigneur Says:

    Bir çocuğum adını heceliyorum,Kağıtlara adını dolduruyorum,Bir vurgun yaşadım amaGene de ayakta durmaya çalışıyorum…Bu mekan neresi?Terketmekte neyin nesi,Unutturdun bana her şeyi,Tanımıyorum kimseyi,Bak gene elimi uzattım sana,Nefes alamıyorum anla,Aşkınlayım bekliyorum yana yana,Ölecek yoksa,gel sahip çık şu cana…Tenin tenime değdiğinde can gelecek,Sen gelmezsen, Azrail\’e can verecek,Bu kalp seni dursa da sevecek,Gel son defa olsunBelki de bu gözler seni son defa görecek?

Bir Cevap Yazın

