ANLAMIYORUM…

 
ANLAMADIKLARIMI ANLAMAYA ÇALIŞIYORUM
ANLAMAYI ANLAMADIĞIM İÇİN
ANLADIKLARIMI ANLAMIYORUM
ANLAMADIKLARIMI DA ANLATAMIYORUM
ANLAMADIKLARIMI  ÇARPIP BÖLÜP ÇIKARIP
 
 KISACA ANLATTIM DİYORUM
 YAHU SEN BENİ NASIL ANLADIN?

BUNU HİÇ ANLAMIYORUM…

(Beni sen anlıyorsun ama ben anlamıyorum……….anladın mı?)

5 Yanıt to “ANLAMIYORUM…”

  1. TÜRKİYELİ Says:

     
    Güzel dost selam olsun sana.Yüreğinin seni götürdüğü yerde buluşmak üzere.
    Uzakta olabilirim ama kalbimin senle olduğunu bil.
    Çok güzel yazılar ve resimler.Rabbim niyetine göre versin inş.
                                                                           SİLİFKE’Lİ DOSTUN-BJK
     
     

  2. sevgi Says:

    Bir kuş gibi çırpınan kalbimin kafesine Bir avuç yem bıraksan ölür müsün, a gülüm Feryadı kayaları parçalayan sesine Ömür boyu yabancı kalır mısın, a gülüm
    Sen henüz bir zindanın küflü duvarlarına Çarpmadın gözyaşıyla boğulan gözlerini Sen henüz diken diken saplamadın göğsüne Dudağında kuruyup dağılan sözlerini Sen henüz dokunmadın yalnızlığa kan gibi Acıyı kaynatmadın içinde volkan gibi Karalar bağlamadın beni anlayamazsın O kalp sende oldukça gülüm, ağlayamazsın  
    Nurullah Genç
    güzeldi:)

  3. Magnolia Says:

    This is a very spacial space gift…….thank you very much dear Semra
    Seni seviyorum…..Magnolia

  4. RıZa BeRKaN Says:

    Anlamak ve anlaşılmak
    Seni çok iyi anlıyorum dur anladığımın ifadesi ki,
    Anlaşılmak/anlamak zordur kimi zaman.
    Bir ucunu sen yakalarsın diğerini karşındaki(ler)
    Önemli olan senin ne anlattığın iken anlaşılan tutulur göz ucuyla
    Bir o yana bir bu yana savrulur sözcükler
    Sen bir cümle söylersin, cümle senin olmaktan çıkar
    Ne başını ne ortasını ne de sonunu tutabilirsin!
    Söz gümüş ise sükut altındır derler
    Dinlersin
    Susarsın
    Anlaşılmak önemsizdir suskunluğunun içinde!
    Anlıyorum herşeyi, anlaşılmanın unutulduğu yerde
    Ve anlaşılmıyorum sözcüklerimin içinde…
    Sadece
    Sustum!
    İyiye
    Kötüye
    Doğruya
    Yanlışa
    Ben kendimi bildim anlaşılmanın uzak olduğu cümlelerde
    Ve kendimi çözdüm adım adım.
    Anladım, anlaşılabirliğin susmaktan geçtiğini
    Ve sustum anlamların direnişinden bu yana
    Sadece
    Dinliyorum kendimi sonsuz bir sükunetle…

  5. TÜRKİYELİ Says:

    Sensizliğin sen gittikten sonra anladım.acısını,
    Elrafımda dolaşan hayal dünyanda kaybolmayı,
    Mutluluktan göz yaşlarımın sele dönmesini
    Rüzgar estiğinde saçlarının ahenkle dans etmesini,
    Artık yeter,bırakma beni Seni çok özledim.
                       Seni anlamak varya…
     

Bir Cevap Yazın

