Gelsin Hayat Bildiği Gibi Gelsin, İşimiz Bu Yaşamak…..

Birer birer kayıp giderde her bir sevilen, yenisi gelmez
Eline geçmez hele ki değeri hiç bilinmeyen, yürekte varsa
Sevgiden de ötesi
Sen ağlasan da boş, ışıkta yaksan nafile, odan karanlık
Hep loş, hayatın emri hep koş, bayağı bir bekledim boş
Yaşantım sanki bir savaş ve hoşta bazen, ama ateş
Kesildiğinde ve de sular durulduğunda, yoksa hep gülerdi
İnsan, hep kalırdı masum, saygıda bir kusur ettiğinde
Minnetinde değeri yok, kafalarda hesaplar yapılır ve
Mesafeler konur, fakat bu kalp unutmaz, unutamaz ki zaten
Her kalp yıkılır ancak yenisi bulunamaz bir mesken, her
Anım birini özler, rüyada yolunu gözlediğim, düşünceler ve
Benliğimle canlanır tüm hatıralarım, bitince yalnızım
Gözümü açtığımda kalmışım yanımda ailem ve birde
Arkadaşlarım
 
Gelsin hayat bildiği gibi gelsin, işimiz bu yaşamak
Unuttum bildiğimi doğarken, umudum ölmeden hatırlamak

3 Yanıt to “Gelsin Hayat Bildiği Gibi Gelsin, İşimiz Bu Yaşamak…..”

  1. ....yakamoz Says:

    Ey Rabbimiz! Senden hidayet, takva, afiyet ve zenginlik istiyoruz. Bize talihsiz ve nankör olmayan, şirkten arınmış, tertemiz kalpler lutfeyle.  Ne olur ALLAH’ım ! Günah işlerken alma canımı.., Tevbe ederken al.., Veya bir hayır işlerken,senin rızan için.. ALLAH’ım ! İnan zor,çok zor bu savaş.., Şeytan zeki,nefsim ahmak,ben yavaş.. Öyle bir an geliyor ki , Deniz bitti,umut karaya vurdu diyorum.., Rahmetin yetişiyor imdada..,oluyor bana yoldaş.. Ah bir kuvvetlendirebilsem imanımı.., Nefs’imi istediğim kalıba bir sokabilsem.. Yazıkki imanla küfür atbaşı gidiyor.. Finiş çizgisine çok kalmadı biliyorum.. İpi göğüslediğimde, İman olsun o göğsün içinde.. Ne olur ALLAH’ım ! Kafir olarak alma beni huzuruna.., Yak gerekirse şu günahkar bedenimi.. Yıllarca cehenneminde.., Ama son nefeste imanla al canımı,ne olur ALLAH’ım !.. Merhamet et şu günahkar kuluna, Canım feda kitabının,Habibinin yoluna.. Biliyorum günahkarım,isyankarım ben ama, Rahmetinin büyüklüğü umudum, Beni nefs’imin ve şeytanın eline bırakma ALLAH’ım !Amin..
    selam sevgi ve dualarımla güzel kardeşim hayırla kal A.E.O
     

  2. ahmed Says:

    SESSİZ GEMİ
    Artık demir alma günü gelmişse zamandan,Meçhûle giden bir gemi kalkar bu limandan.Hiç yolcusu yokmuş gibi sessizce alır yol;Sallanmaz o kalkışta ne mendil ne de bir kol.Rıhtımda kalanlar bu seyâhatten elemli,Günlerce siyah ufka bakar gözleri nemli,Bîçare gönüller! Ne giden son gemidir bu!Hicranlı hayâtın ne de son mâtemidir bu!Dünyâda sevilmiş ve seven nâfile bekler;Bilmez ki giden sevgililer dönmiyecekler.Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden,Bir çok seneler geçti; dönen yok seferinden.Yahya Kemal Beyatli
    selam ve dua ile kardeşim hayırlı sabahlar

  3. b�şra Says:

    \’\’birimiz şarkta,birimiz garpta,birimiz mazide,birimiz müstakbelde,birimiz dünyada,birimiz ahirette olsak biz birbirimizle beraberiz….SELAM VE DUA İLE.

Bir Cevap Yazın

