SANKİ

5 (4)

 

Her gün biraz daha yoruyor beni,
Hasretinle başa çıkamıyorum.
Her gece bir yerden vuruyor beni,
Sağ salim sabaha çıkamıyorum…

Savaşta geçirdim sanki bir ayı,

Düşmandan almadım ben bu yarayı,

            
CEMAL SAFİ

Bir Yanıt to “SANKİ”

  1. sevgi Says:

    "Zamanı duydu… Gökleri ve yıldızları, sonra yaratılışı, varoluşu, ardından kainatı.. Sonsuzluğu fısıldayan çöl ve gökyüzü altında ne kadar yalnız olduğunu insanın.. Herşeyi örten gecenin,insana kalbini açtığını.. İnsanın o genişlikte sadece kendisiyle baş başa kaldığını.. Kendisi ve derdiyle.. Geniş ve ferah; yani alabildiğine rahat.. "Geceyi aşığa sığınak ve azap kuyusu yapan Allah\’a şükürler olsun!" Nusret Özcan
     
    emeğine sağlık cemal safinin çok sevdiğim şiiridir. hayırlı sabahlar…s.a.

Bir Cevap Yazın

