HADİ BANA YALANLAR YAZ…

5 (6)

Hadi şimdi bana yalanlar yaz..

Akrabalarımdan selam olduğunu yaz bana.. Senin çocukluğunda olduğu gibi bayramlarda hep bir aradayız, herkes birbirini seviyor, akraba akrebe dönüşmedi henüz de..Hala senin çocukluğunun tadında burada bayramlar, parayı çocukların hayatından daha çok seven adamlar bayramlarda leş kokan bodrum katlarında sahte şeker imal edip çocukları zehirlemiyorlar de.. Yalanlar yaz bana..

Mahsus selam et gül yüzlü sevgiliden.. Sen gittin gideli yemekten içmekten kesildi de..Beni bekler misin diye verdiğin yüzük hala parmağında, o yüzük bir sarraf vitrinine düşmedi çünkü gerçek aşklar sarraf vitrinine, eskici tezgahlarına düşmez de.. O hala seni bekliyor de..

2 Yanıt to “HADİ BANA YALANLAR YAZ…”

  1. selim Says:

    ramazanınız mubarek olsun…
    gönlünüz sahici sevgiliye gark olsun…
    Allah ile muhabbet kur kulsun,
    Fani olan sana tutulsun…
    sen ki hakiki mevlaya kulsun…

  2. sevgi Says:

     Neden Kusursuz olasın ?. 
    Harika bir şekilde bardak düşürebilirsin elinden…Etmen gereken telefonları unutabilir; beni, bulacağın yerde bekletebilirsin…Benzeri kusurları kasten tekrarlamadığından eminim… Elinden geldiğince düzeleceğini de biliyorum.O zaman nasıl hesaba çekebilirim ki seni;"Neden mükemmel değilsin" diye?.. Mükemmel olmayışının sebebini biliyorum ben.Ama söylesem mi acaba, sana?..Peki, söylüyorum…Mükemmel değilsin, çünkü ben mükemmel değilim. Veya sen de benim kadar kusursuzsun!..Hem, neden "hatasızlık" arayalım ki, söyle bana?Ben, açıkçası; mükemmel olmanın yükünü taşıyamam.Üstelik sana da bunu yükleyemem.Çünkü gerçekten kaldırılmaz bir ağırlık bu. Baş edilmez, tahammül sınırlarına sığmaz!..Mükemmel olma, istemiyorum…Sadece iyi niyetli ol. Her gün "daha iyi"ye doğru bir adım at.Benim için yeter…Ben, senin alına hayranım, yeşiline vurgunum…Kendi üstüne sarılışına ve yavaşça açılışınaysa tutkunum. Hatta zarafetine, inceliğine bazen…Şimdi, nasıl haykırabilirim ki sana; "neden dikenlerin var" diye……Gülüm? Muammer Erkul
     
    hayırlı cumalar…dua ile.s.a.

Bir Cevap Yazın

