Simsiyah Gecenin Koynundayım Yapayalnız……

Ve ben simsiyah bir gecenin koynunda yapayalnız bekliyorum
 
 
Simsiyah gecenin koynundayım yapayalnız
Uzaklarda bir yerlerde güneşler doğuyor
Görüyorum
 
 
Uzaklarda bir yerlerde bir şeyler kök salıyor
Biliyorum
 
 
Çatlamış dudağımda ne bir ses ne bir nefes
Uzaklarda bir yerlerde türküler söyleniyor
Duyuyorum
 
Simsiyah gecenin koynundayım yapayalnız
 
Bir gün gelecek  biliyorum…

Bir Yanıt to “Simsiyah Gecenin Koynundayım Yapayalnız……”

  1. ey goncagül Says:

    her gecenın ardından  mutlaka gündüzü ve güneşi gelecektir …….hayırlı akşamlar ve hayırlı cumalar selam ve dua ile efendım sağlıcakla …..allaha emanet olunuz  sayğılarımla efendim…………………..

Bir Cevap Yazın

