İSTANBUL’DA BİR GÜZEL…

Birgün hatırlıyorum
Hayal meyal uzakta
Bir gün
Bir gün hatırlıyorum
Sen ve ben istanbul’da
Merhaba derken istanbul
Bir vapur çığlığında
Sen ve ben
Seven ve sevilen
İstanbul o en güzel
Bir deniz sakin sessiz
Karşıda gülümserken
Bir gün
Öyle bir gündü o benzeri yaşanmamış
Öyle mutluydum ki
İstanbul’da ben
Öyle mutluydum ki
İstanbul’da ben
 
İstanbul’da bir güzel
İstanbul kadar güzel
(KAYAHAN)
 

4 Yanıt to “İSTANBUL’DA BİR GÜZEL…”

  1. namchul Says:

    잘 보구 갑니다 . 나의 아름다운 천사 친구님 ,, 주말 행복한 시간 보내세요 ,,,,,,,,,,,,hug,,,,,,,,,,,,,,,

  2. ---- Says:

    istanbulu çok sendiğin belli herkes yaşadığı kentini sever mesela ben izmirimi çok seviyorum elinize sağlık hayırlı cumalar arkadaşım allaha emanet ol

  3. TÜRKİYELİ Says:

    Ne zaman geçti yıllar,daha dün çocuktum,şimdi ise büyümüş saçlarımda ki beyazlar beni sarmış farkında  olmadan.Çok çabuk geçti yıllar,sanki biri zamanın döngüsünü hızlandırıyor gibi.Oysa ne hayaller kurmuştum çocukken.Büyüdüm ama hala hayallerimle yaşıyorum.Ne zaman yaşlandım ne zaman saçlarıma beyazlar hükmetmeye başladı,ne zaman hayallerime gölgeler düştü,hepsi yarıda kaldı.
     Benimle birlikte hayal dünyasında dolaşan rüyalarımla sabah uyandığım da, çok sevineceğim zamanlarım olacaktı.Yarıda kalan ve beni yalnız bırakan sadece rüyalarım mı?yoksa çocukluk hayallerimiydi,yoksa beyazlaşan siyah saçlarımıydı.
    Adım attığım her anımda yalan dünyanın hayalleri vardı,bu hayallerle dolandım durdum.Hiç düşünmedim dünyanın fani,yaşamın gelip geçici olduğunu.Bir gün bu yaşamın sana küseceğini,hayallerinin bile silinip gideceğini hiç düşünmedim.Asıl yapmam gerekenleri yapamadım. Saçlarım ağarmış,yüzümde yılların yorgunluğu hapsolmuş.Geleceğim belirsiz,fani olan bir dünyaya kaptırmışım kendimi,hayat rüzgarında sallanıp duruyorum.Bakalım bu rüzgar beni hangi koylara , ıssız zaman döngülerime götürecek.Bu yalan dünyanın akışına kendimi bıraktım bir zaman tünelinde dolaşıyor gibiyim.Yapacaklarımı yapamadan,tünelin sonuna gelmişim farkında değilim.Aynaya baktığımda bu ben miyim diyorum.Yüzümde kırışıklar saçımda aklarla,senelerdir biriktirdiğim damlalar dökülüyor buğulu bakan gözlerimden,nerede çocukluğum nerede hayallerim,yoklar hiç biri yok…
    Kalan günlerim çok az,ne zaman ne olacağımı kestiremiyorum ama ya yapacaklarımı kalan kısa zamana  sığdırabilecek miyim?Pişmanlık,korku ,çaresizliğin teslimiyeti içindeyim,geçiyor günler ama ben çaresizim.
    Hayat bu uçsuz bucaksız deryalar içinde coştum,hislerimin derinliğinde boğuldum.Nefes alamadım çünkü kolay değildi,hayat deryasında yaşama göğüs germek.
    Bu bir imtihandı.Bitmek bilmeyen sorularla,engellerle,coşkularla sınava tabi tutuldum.Ama  ben çalışamadım dersime ve hayat okulunda sınıfta kaldım.Yapacaklarımı yapamadım çünkü hayat okulunun yalancı coşkusuna kapıldım.
     
     
     
     
                                                                                                 
                                                                                                 

  4. tahsin Says:

    İSTANBUL ARZIN MERKEZİDİR

Bir Cevap Yazın

