HADİ SEN DE DÜŞÜN ….!!!

Düsündüm…
Ölüm isimlerimizin basindaki beylik sifatlari tanimiyor..

Düsündüm…
Aslinda ölüm, cevabi hep bilinen bir sorudur.

Düsündüm…
Aslinda ölüm, sevgilinin bize gönderdigi bir mektuptur.

Düsündüm..
Bilmek kadar insana aci veren baska bir karmasa yoktur.

Düsündüm…
Kolay anlatiliyor acilar, kolay yaziliyor kolay yasanmiyor oysa.

Düsündüm..
Aynalara her bakista yüzümdeki maskelerden gerçek yüzümü seçemiyorum.

 

Bir Yanıt to “HADİ SEN DE DÜŞÜN ….!!!”

  1. BUĞRA Says:

    DÜŞÜNEMİYORUZ.KEŞKE DÜŞÜNEBİLSEYDİK,HER YAŞADIĞIMIZ HER AN BİZİ ÖLÜME GÖTÜRÜYOR.DÜŞÜNEMİYORUZ.KEŞKE DÜŞÜNEBİLSEYDİK,GEÇİRDİĞİMİZ HER VAKİT BİZİ HESABA GÖTÜRÜYOR.DÜŞÜNEMİYORUZ.KEŞKE DÜŞÜNEBİLSEYDİK,DÜNYANIN BOŞ, GERÇEK HAYATIN AHİRET OLDUĞUNU.DÜŞÜNEMİYORUZ.KEŞKE DÜŞÜNEBİLSEYDİK ,AHİRETİ DÜNYAYA DEĞİŞTİĞİMİZİ VE BU ALIŞ VERİŞTEN ZARAR ETTĞİMİZİ.DÜŞÜNEMİYORUZ.KEŞKE DÜŞÜNEBİLSEYDİK,RASULÜN "AKILLI MÜSLÜMAN DÜNYA İÇİN AHİRETİNİ,AHİRETİ İÇİN DÜNYAYI FEDA ETMEYENDİR"DEDİĞİNİ… SELAM VE DUA İLE ALLAHA EMANET OLUNUZ.

Bir Cevap Yazın

