YA BASİR…..

Ya Basir…

körüm körlüğüme bile körüm gördüğüme bile
körüm gösterdiklerine bile
vaat ettiğin cennetine bile körüm
senin görmenle görür cümle gözler
aç gözlerimi 

 

2 Yanıt to “YA BASİR…..”

  1. ahmed Says:

    Bugün Allah\’a şükredeceğim; çünkü : ..Gökkuşağının damlalarını, ..Kar tanelerinin düşüşünü, ..Güneşin altın rengini, ..Gün batımının pembe morluğunu, GÖREBİLİYORUM ..Taze bir balığı, ..Yeni kesilmiş bir limonu, ..Yeni kaldırılmış samanları, ..Bir gülün kokusunu KOKLAYABİLİYORUM..Telefonun zilini, ..Torunumun fısıldadığı sırları, ..O en güzel ilahi ve ezgileriDUYABİLİYORUM ..Soğuğun keskinliğini ve ağrıların batışını, ..Kalbimin atışını ve gözlerimi kırptığımı, ..Bir yaprağın damarlarını, HİSSEDEBİLİYORUM..Dilimin üzerinde biberli sosun acılığını, ..O mübarek hurmandandaki şekeri,..Yeni dilimlenmiş bir greyfurdun ekşiliğini, ..Kokulu bir çayın burukluğunu, TADABİLİYORUM. Bugün, gözlerim, burnum, kulaklarım, cildim ve dilime şükürlerimi sunacağım. Bunlar, dünyadaki iyi şeyleri ve Allah\’ın iyiliğini bilmemi sağlıyor. Bugün, ailem ve dostlarım, inançlarım ve bayrağıma teşekkürlerimi sunacağım. Bugün her şeye teşekkür edeceğim. Bugün, "Allahım bana çok şey verdin.Bir şey daha ver,iyilik yüklü bir yürek" diyeceğim.
     
    VE HERGÜN HER DAKİKA VE HER SANİYE RABBİME ŞÜKREDECEĞİM LAYIK OLMADIGIMIZ BU GÜZELLİKLERİ BİZLERE BAHŞETTİĞİ İÇİN ALLAHIM SANA NE KADAR ŞÜKRETSEK AZZ HAMDÜSENALAR OLSUN selam ve dualarımla seviyeli gönlü güzel insan sizede inşallah….

  2. ---- Says:

    esmra allah kelamlarını çok güzel kullanıyorsun bir insan allahını peygamberini göremezlikten geliyorsa ahretini hiç göremez kısa ve öz yazyorsun eline sağlık iyi sağlıklı kedersiz neşe dolul günler dilerim allaha emanet ol

Bir Cevap Yazın

