YA MUMİT…

 
 
 
Ya Mümit!
Ölüm uzak değil bedenden,
Faniyim fani olanı istemem.
Acizim aciz olanı istemem.
Ruhumu Rahmana teslim eyledim ben,
Ölümün son değil başlangıçtır ,bilirim.
Sonsuzluğa başlangıcımı iman üzere eyle YARABBİ…

2 Yanıt to “YA MUMİT…”

  1. Tacettin Says:

     
    ÖLMEK HİÇ ÖLMEMEK
     ÜZERE DOĞMAKTIR.
     
    Hayırlı Akşamlar Diliyorum.
    Saygılı, Sevgili, kıymetli ve
    Değerli KARDEŞİM
    İnş. Hepimiz İman Üzere Rabbimizin
    Huzuruna Gideriz.

  2. ahmed Says:

    Ağlamak büyük bir meziyetir. Her yürek ağlayamaz bazen bir Kuran okuyuşuna, bazen de günahların affına bazen de insan kardeşleri için ağlar. Allah katında makbul insanlar, Allahu tealayı anıp gözyaşı döken insanlardır. Allahu teala şöyle buyurmuştur: "Ağlayarak yüzüstü kapanırlar. Kur\’an onların huşuunu arttırır" (İsra suresi/109) Kalbin yumşaklığının, şevkatin ve kalpteki imanın işaretidir ağlamak. Ebu Ümame Sudayy b. Aclan el-Bahiliden (r.a) Rasulullah\’ın (s.a) şöyle buyurduğu rivayet edilmiştir: \’\’Allah\’ın katında iki damla ve iki izden daha sevimli şey yoktur. Allah korkusundan dolayı dökülen gözyaşı ile Allah yolunda akıtılan kan damlaları. İki ize gelince; Allah yolunda harbederken alnan yara izleri ile, Allah\’ın farzlarından birini ifa ederken meydana gelen izler.\’\’ (Tirmizi ) Bazen hangimiz istemeyiz ki Rabbe yalvarmak yalvarırkende hıçkırıklara boğulmak: Doyasıya ağlamak hıçkırmak. Rabbimiz bizi bilen bizi duyandır. İnşAllah O\’nun affettiği kullar zümresine dahil oluruz. Enes (r.a) der ki; Rasulullah (s.a) bize şimdiye kadar işitmediğimizbir hudbe okuyarak şöyle buyurdu; \’\’Eğer bildiğimi bilseydiniz az güler, çok ağlardınız\’\’ Enes (r.a) der ki; Rasulullah\’ın ashabı bu söz üzerine yüzlerini örttüler, hıçkıra hıçkıra ağladılar.\’\’ (Buhari ve Müslim) İbn Mesud\’dan (r.a) rivayet edilmiştir; \’\’Rasulullah (s.a) bana \’\’Kuran oku\’\’ dedi\’\’ Ya Rasulallah! Kuran sana inmişken ben nasıl okurum dedim. O da, \’\’Onu başkasından duymak istiyorum\’\’ dedi. Nisa suresini okudum. \’\’Her ümmetten bir şahit getirip, seni onlar üzerine şahit getirdiğimiz zaman onların hali nolacak?\’\’ ayetine gelince \’\’Şimdilik bu kadar yeter\’\’ buyurdu. Bir de baktım ki, gözleri yaşla dolmuştu.\’\’ (Buhari ve Müslim)
     
    Selam ve dua ile..
     
    (Alıntı)
    selam ve dua ile can dost

Bir Cevap Yazın

