MİNİCİK BİR DUA ….

 
ALLAH ‘ım beni, annemi, babamı ve bütün müslümanları koru…
Yardımını ve merhametini esirgeme …
AMİN

4 Yanıt to “MİNİCİK BİR DUA ….”

  1. ahmed Says:

      Fettah isminden açmak istiyorum sözü..
    Açmak istiyorum çünkü Fettah ile açılır her şey..Fettah, fetihten, yani açmaktan geliyor, kısaca “Açan” demek..
    Bir düşün; nelerin açılmasını umuyoruz gün içinde..Havalar açılsın isteriz söz gelimi;
    gök mavi, güneş ışıl ışıl olsun ki içimiz de açılsın.
    İçimizde baharlar çiçek çiçek açılsın..Kanatları açılsın sevinçlerimizin.Gönül bahçemizde kelebekler kanatlansın..
    Annelerin kolları yavrularına alabildiğine açılsın.Sevenlerin yolları sevdiklerine açılsın.Ardında mazlumları, masumları hayattan saklayan paslı kapılar açılsın.Darlıklarımız geniş meydanlara açılsın..Dudaklarımız hep hayır için aralansın.
    Fettah ismine tutunup birbirimize beyaz sayfalar açalım.Fettah isminin gölgesinde durup dostlarımıza gönlümüzün baş köşesinde yer açalım.
    Fettah isminin ışığına varıp kalp gözümüzü körleyen perdeleri açalım.Eşikte bekletmeyelim kimseyi ve kapıları açalım.Küsmeyelim kimseye ve kapıları hep aralık bırakalım.
    Her sözümüzü Fettah isminin sırrıyla açalım..Vesselam!
    Senai Demirci teşekkürler  selamlar dua ile güzel insan

  2. İbrahim Says:

    Amin.. Amin.. Amiin..

  3. BUĞRA Says:

    ÇOK GÜZEL YAKALAMIŞSIN ANLAMLI BİR RESİM TEŞEKKÜRLER.

  4. .˚•.˚ LaL-ü GüheR.˚•.˚. Says:

    Sen sebepsiz sevilirsin. Sevgilerimin sebebi Senin muhabbetindir. Sen zaten sevdiğimsin. Sevdiğim yüzlerde sevdiğim Senin cemalindir. Sevdiğin için var ettin beni. var edildim,sevdim Seni. Aynalara düşen Senin cemalinim gölgeleridir. Kalplere Senin muhabbetin aşk verir. Sevmeler Senin sevdirmenle sahicidir. En Sevgilim(sav) Senin de sevdiğindir. Bilirim ki Muhammede(sav) tabi olmakla Seni severim. Bilirim ki Muhammedi(sav) sevmekle Senin tarafından sevilirim. Eşyanın renkleri senin sevmenin cilveleridir. Çiçeklerle sevindir beni. Canlıların hayatları Senin muhabbetinin parıltılarıdır. Ebedi ihya eyle beni. Göğün ışıkları kuşların cıvıltıları Senin tarafından sevildiğimin habercisidir. Sevdiklerinden eyle beni. Ruhuma tattırdırğın şefkat ve muhabbetin en saf mutluluğumdur. Vuslatını ebedi tesellim eyle. En Sevgilinin(sav) benim adıma Sana yakarışı en büyük ümidimdir. En Sevgilinin(sav) hatırına beni de kulun kabul eyle… Aminnnnnnn Senai Demirci

Bir Cevap Yazın

