BEYTULLAHTA OLSAM…

 
Kusurluyum;
Bağışlamanı diliyorum.
Günahkarlar senin kapına varır,
Suçlular affınla aklanır.
Seni cümle kusur ve çirkinlikten
pâk biliyorum.
Huzurunda secde secde eğiliyor,
Subhanallah diyorum. 

3 Yanıt to “BEYTULLAHTA OLSAM…”

  1. b�şra Says:

    dua\’an da güzel resminde güzel senden allah razı olsun.

  2. ayşe Says:

    ARKADAŞIMAA….canım arkadasım \’a sonsuz sevgilerimle … Eski Türklerde Askerler savaşırken arkadan gelecek herhangi bir saldırıyı kontrol edebilmek için sırtlarını bir ağaca, kaya veya taşa vererek ok atarlarmış. Atalarımız  genelde bozkır hayatı yaşadıkları için bu sırt dayanan nesne genelde bir taş veya kaya olurmuş. Yıllar sonra sırt dayanan taşın ismi ARKA-TAŞ dan ARKADAŞ şeklinde dilimize yerleşmiş ve bugün bile güvenebileceğimiz, bizi  arkadan vurmayacak olan, samimiyetine güvendiğimiz kişilere verdiğimiz isimdir. Aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karşılaşırlar. Aşk, kendinden emin bir şekilde sorar; -Ben senden daha samimi ve daha cana yakınım sen niye  varsın ki bu dünyada? Arkadaşlık cevap verir: – Sen gittikten sonra bıraktığın gözyaşlarını silmek için…Hiç bir zaman arkadaşsız kalmaman dileğiyle… Bu hafta ulusal arkadaşlık haftası.. Arkadaşlarına, onları ne  kadar düşündüğünü göster! Bunu tüm ARKADAŞ olarak düşündüklerine gönder, bu mesaji sana yollayana geri göndermek demek olsa bile.. Eğer bu mesaj geri geliyorsa, arkadaş çevrenin gerçek arkadaşlardan oluştuğuna inanabilirsin..

  3. TÜRKİYELİ Says:

    dünyan çok güzel…dilerim rabbimden herşey istediğin dibi olur.seni tanımıyorum ama yaptığın bloğtan etkilenmedim desem yalan olur….sen ve senin gibilere ihtiyaç var bu zamanda…bak benimde öğrencilerim var sen gibi düşünen sen de 100 ben diyeyim 300 türkiyenin 4 bir tarafındalar ve hizmet ediyorlar inanç alemine…teşekkürler .sana ileti gönderdim inş.msn adresimi eklersin…aeo.kib

Bir Cevap Yazın

